Oblíbené odkazy
Doménové jméno (zkráceně doména), které si pro svou prezentaci na internetu zvolíte, je z hlediska marketingu klíčové. Bude Vás provázet roky či desetiletí a zásadním způsobem ovlivní návštěvnost Vašich stránek a tím i vývoj a úspěšnost celého Vašeho podnikání. Jde o trvalou investici, doménové jméno na síti zůstává a s expanzí internetu jeho význam stále stoupá a jeho hodnota roste. Jméno domény by mělo být maximálně srozumitelné, nezaměnitelné a snadno zapamatovatelné. Také by mělo být lehce spojitelné s Váším projektem, výrobky či službami. Pro využití v prostředí českého internetu je nezbytné doménocé jméno s koncovkou .cz.

Je-li vhodné doménové jméno již obsazené, vyplatí se Vám jeho odkoupení. Snaha o hledání podobného volného doménového jména (alternativní koncovky, pomlčkové verze) totiž vede k nebezpečí záměny, které bude podporovat Vaši konkurenci, vlastnící vhodnější doménové jméno. Každé doménové jméno je unikátní a správný výběr vytváří image a posiluje značku.

Stejně jako kamenný obchod na rušné hlavní třídě v centru města, kvalitní doménové jméno přiláká mnohem více potencionálních zákazníků a zlepší pozici ve vyhledávačích. Investice do doménového jména je navíc jednorázová. Chtěli byste také vlastnit prestižní obchod v centru? V neustále dynamicky rostoucí a den ode dne důležitější internetové síti máte nyní jedinečnou šanci!

Shrnutí důvodů pro vlastnictví kvalitní domény:
  • zvyšuje návštěvnost internetové prezentace
  • efektivně vytváří image a posiluje značku
  • zlepšuje posize ve vyhledávačích
  • poskytuje konkurenční výhodu
  • význam i hodnota neustále stoupá
  • poskytuje prestižní adresu na internetu
  • jednorázová investice, bez dalsších poplatků
Doménové jméno bude prodáno nejvyšší obdržené nabídce. Zašlete nám tedy prosím konkrétní cenovou nabídku. Při tvorbě ceny vezměte v potaz kvalitu a strategickou hodnotu doménového jména, které Vás bude kvalitně prezentovat i několik desetiletí a podstatnou měrou rozhodne o Vašem úspěchu v podnikání. Při prodeji Vám zaručujeme rychlé a seriózní jednání. Na neadekvátně velmi nízké nabídky však bohužel z časových důvodů nemůžeme reagovat. V případě Vašeho zájmu nás prosím kontaktujte. Jsme Vám k dispozici i pro případné dotazy a konzultace. Investice do kvalitního doménového jména se Vám rozhodně vyplatí.

Nabídkový formulář pro doménu: Fotoworld.cz

Jméno a příjmení:
Váš e-mail:
Telefon:
Navrhovaná cena (Kč):
Ověření: CAPTCHA code
Poznámka:
Modelka či manekýnka je žena, která propaguje módu (oblečení na módních přehlídkách), dělá reklamu různým výrobkům (tištěná reklama v médiích, výstava automobilů apod.) a svou přítomností pomáhá propagovat významné společenské i podnikové akce. Některé z nich se stanou široce známými a mohou využívat svou popularitu k propagaci neziskových nadací. Mužskou obdobou je model. Ačkoliv termín modelka i supermodelka získal výraznou popularitu v 80. letech, několik prvních modelek získalo slávu už během 50. let 20. století. Mezi prvními modelkami, jejichž jméno a obličej bylo důvěrně známé všem lidem mimo módní průmysl, patřila Suzy Parker (kolem roku 1955) a Cheryl Tiegs (kolem roku 1968). Ostatní mohou tvrdit, že skutečné právo nosit titul první supermodelky má až Janice Dickinson od té doby, co ona sama začala razit tento termín v roce 1979. Jak však ukazuje článek ve vlivném časopise Glamour z roku 1968, ona sama tuto frázi nevytvořila, ale získala širokou proslulost tím, že sama sebe prohlašovala za „První supermodelku na světě“. Nicméně modelky - Jean Shrimpton, Colleen Corby a Twiggy (všechny z poloviny 60. let minulého století) mohou také uplatňovat své právo na titul Supermodelka. Nejlepším obdobím supermodelek byla celá 80. a 90. léta minulého století[zdroj?], kterému vévodila slavná trojice supermodelek - Linda Evangelista, Naomi Campbell a Christy Turlington.[zdroj?] V této době také supermodelky jako Paulina Porizkova připravily cestu pro příliv špičkových modelek z východní a střední Evropy. Ve stejné době také výrazně stoupala sláva již dobře známých supermodelek, jako například Cindy Crawford.[zdroj?] Všechny supermodelky jsou dnes téměř okamžitě považovány za sexuální symboly. Jsou globálně slavné a často se výrazně prosazují v komerční sféře při prodeji luxusních výrobků, v reklamě či jako herečky. Příkladem může být Milla Jovovich, Elle Macpherson, Rebecca Romijn, Tricia Helfer nebo česká Alena Šeredová.